Jag har tydligen en rygg som Greta Garbos

Goddagens, idag har jag ätit en riktig lyxfrukost,
:musslor, gravad lax, äggröra, tomat och fetaost röra, melon, tortilini, kronästskocka, tonfisk röra, gott!
Elin är i Helsingborg och svirar, men hon kommer nog snart. Vi ska på en liten fin tillställning, en fest för träden, poesi och musik utlovas och det ska bli himla trevligt!
De senaste dagarna har spenderats i trevligt sällskap, vi har försökt lärt känna varandra riktigt snabt
att dela med sig av sina hemligheter och innersta tankar är nog bra ibland
för att liksom vädra
och damma av lite
Jag följde med Elin till frisören igår
Big Hair Mamas! Ett gulligt ställe med pastell färgade väggar och där man får kaffe och choklad
Elin klippte en fin page, och jag bokade också en tid för att klippa av mig håret,
ne nu måste jag blunda lite, innan det är dags för den lilla hyllningen till träden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0