Emmson



Jag minns när vi ständigt filmade

Filmen om min chinchilla Chiquita bland annat

Usch vad sur jag blev när du inte tog den lika seriöst som jag utan bara skrattade

Filmen när vi är två fransmän med konstig brytning som är ute på en restaurang,

Filmen där jag är polis och du tjuv

Jag minns också alla uppvisningar

Bland annat  sången ”hemma på vår gård, där står en gammal ford” med en väldigt fin dans till

Minns när vi satte oss i klädkammaren och övade.

Minns när vi klädde på alla gosedjuren dockkläder

Och sedan fotade dem

Och hur fnissigt det var när barbiedockorna hade sex för första gången

Jag minns alla billekar när vi var ute på semester

Bilbingo och annat

Jag minns när vi blev äldre och tuffare

Målade stjärnor under ena ögat och tog svartvita bilder i dushen

När vi gömde alkohol i garderober

När hela Norrköping var vårt

Och vi såg förfärliga ut




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0